Ügyfélszolgálat: 06 30 394 0889 | ugyfelszolgalat@bbhshop.hu

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni?

A webáruházban megjelenő termékek képére vagy címére kattintva az adott termék oldalára jutunk. Ott a “Kosárba rakom” gombra kell kattintani. Az oldal jobb felső részében található egy kosár formájú kép, arra kattintva a Kosár oldalra jutunk. Ott le tudjuk ellenőrizni, mi van a kosarunkban. Ha minden rendben van, akkor a “Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva tudunk a Pénztárba menni. Ott ki kell tölteni a szükséges adatok, kiválasztani, hogyan akarjuk megkapni a terméket, ill. hogyan akarunk fizetni. Ha ezekkel kész vagyunk, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintani. Ezután mi feldolgozzuk a megrendelést, és 1-2 munkanapon belül a kiválasztott módon hozzájut a megrendelt termékhez.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Webáruházunkban a vásárláshoz nem kell regisztrálni.

Hogyan tudom kifizetni a termékeket?

  1. Futárnak készpénzzel (utánvétel)
  2. Közvetlen banki átutalással
  3. Bankkártyával a webáruházban (a Barion rendszerén keresztül)

Mennyibe kerül a szállítás?

  1. Házhozszállítás futárral (GLS): 990 Ft
  2. GLS CsomagPonton átvétel: 690 Ft
  3. Személyes átvétel irodánkban: ingyenes
  4. 10.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!

Mikor érkezik meg a megrendelt áru?

  1. Csomagküldő szolgálat (GLS): 1-2 munkanap
  2. GLS CsomagPont: 1-2 munkanap
  3. Személyes átvétel Dunakeszin, az irodánkban: 1 munkanap

A kiszállítás részleteiről a futár (GLS) emailt küld, ebben megtalálható a kiszállítás várható időpontja és a futár telefonszáma is.

Hogyan kaphatok visszatérítést?

Ha hibás terméket vásároltál tőlünk, akkor kérünk, azt jelezd azt nekünk. Garanciális időn belül, a terméket visszaküldve nekünk, a vásárlás teljes költéségét megtérítjük számodra (bankszámládra visszautaljuk).

Hogyan tudom visszaküldeni/kicserélni a termékeket?

Két eset lehetséges:

  1. Nem jó méretet addtál meg a karkötő méretválasztójában. Ebben az esetben visszaküldöd nekünk a karkötőt, mi azt díjmentesen átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük Neked. A futár díját kell kifizetned, ami 1190 Ft.
  2. Nem jó méretre készítettük el a karkötőt, tehát mi hibáztunk. Ebben az esetben visszaküldöd a karkötőt, mi átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük azt Neked. Neked semmilyen költséget nem kell kifizetned.

Mi van akkor, ha meggondolom magam?

14 napon belül bármikor meggondolhatod magad. A terméket hibátlan/sértetlen állapotban kell visszajuttatnod hozzánk, mi pedig visszatérítjük a vásárlás költségeit. A visszatérítést egyeztetett módon és időben bonyolítjuk le.

Honnan tudom, mi a méretem?

Mérd le a csuklódat (szorosan)! Ezt a méretet add meg a méretválasztóban. Ha nem egész méret jött ki a mérésnél (pl. 15,5 cm), akkor a méretválasztóban kerekíts a megfelelő egész méretre. Ha kerekítened kellett, akkor a pontosan mért méretet a pénztár oldal megjegyzés mezőjébe írd majd be. Mi a megadott méret alapján olyan ráhagyással készítjük el a karkötőt, amilyen a kényenyelmes viselethez szükséges. Ezért nagyon fontos: a pontos, ráhagyás nélküli méretet kell megadnod!

Biztonságos a fizetési kapujuk?

Oldalunk titkosított adatkapcsolattal működik, a fizetési kapunk ugyancsak titkosított, így a vásárlási folyamat teljes egészében tökéletes biztonságban van.

Nem kaptam választ minden kérdésemre!

Semmi baj, mindent megoldunk. 🙂 Minden kérdésedre szívesen válaszolunk, segítünk kiválasztani a leginkább megfelelő terméket.

Hívd ügyfélszolgálatunkat: 06 30 394 0889,
Vagy emailben küldd el a kérdésed nekünk: ugyfelszolgalat@bbhshop.hu