Hogyan tudok vásárolni?
A webáruházban megjelenő termékek képére vagy címére kattintva az adott termék oldalára jutunk. Ott a “Kosárba rakom” gombra kell kattintani. Az oldal jobb felső részében található egy kosár formájú kép, arra kattintva a Kosár oldalra jutunk. Ott le tudjuk ellenőrizni, mi van a kosarunkban. Ha minden rendben van, akkor a “Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva tudunk a Pénztárba menni. Ott ki kell tölteni a szükséges adatok, kiválasztani, hogyan akarjuk megkapni a terméket, ill. hogyan akarunk fizetni. Ha ezekkel kész vagyunk, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintani. Ezután mi feldolgozzuk a megrendelést, és 1-3 munkanapon belül a kiválasztott módon hozzájut a megrendelt termékhez.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Webáruházunkban a vásárláshoz nem kell regisztrálni.
Hogyan tudom kifizetni a termékeket?
- Futárnak készpénzzel (utánvétel)
- Bankkártyával a webáruházban (a Barion rendszerén keresztül)
Mennyibe kerül a szállítás?
- Házhozszállítás futárral (GLS): 1890 Ft
- GLS CsomagPonton átvétel: 1890 Ft
Mikor érkezik meg a megrendelt áru?
- Csomagküldő szolgálat (GLS): 1-3 munkanap
- GLS CsomagPont: 1-3 munkanap
A kiszállítás részleteiről a futár (GLS) emailt küld, ebben megtalálható a kiszállítás várható időpontja és a futár telefonszáma is.
Hogyan kaphatok visszatérítést?
Ha hibás terméket vásároltál tőlünk, akkor kérünk, azt jelezd azt nekünk. Garanciális időn belül, a terméket visszaküldve nekünk, a vásárlás teljes költéségét megtérítjük számodra (bankszámládra visszautaljuk).
Hogyan tudom visszaküldeni/kicserélni a termékeket?
Két eset lehetséges:
- Nem jó méretet addtál meg a karkötő méretválasztójában. Ebben az esetben visszaküldöd nekünk a karkötőt, mi azt díjmentesen átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük Neked. A futár díját kell kifizetned, ami 1890 Ft.
- Nem jó méretre készítettük el a karkötőt, tehát mi hibáztunk. Ebben az esetben visszaküldöd a karkötőt, mi átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük azt Neked. Neked semmilyen költséget nem kell kifizetned.
Mi van akkor, ha meggondolom magam?
14 napon belül bármikor meggondolhatod magad. A terméket hibátlan/sértetlen állapotban kell visszajuttatnod hozzánk, mi pedig visszatérítjük a vásárlás költségeit. A visszatérítést egyeztetett módon és időben bonyolítjuk le.
Honnan tudom, mi a méretem?
Mérd le a csuklódat (szorosan)! Ezt a méretet add meg a méretválasztóban. Ha nem egész méret jött ki a mérésnél (pl. 15,5 cm), akkor a méretválasztóban kerekíts a megfelelő egész méretre. Ha kerekítened kellett, akkor a pontosan mért méretet a pénztár oldal megjegyzés mezőjébe írd majd be. Mi a megadott méret alapján olyan ráhagyással készítjük el a karkötőt, amilyen a kényenyelmes viselethez szükséges. Ezért nagyon fontos: a pontos, ráhagyás nélküli méretet kell megadnod!
Biztonságos a fizetési kapujuk?
Oldalunk titkosított adatkapcsolattal működik, a fizetési kapunk ugyancsak titkosított, így a vásárlási folyamat teljes egészében tökéletes biztonságban van.
Nem kaptam választ minden kérdésemre!
Semmi baj, mindent megoldunk. 🙂 Minden kérdésedre szívesen válaszolunk, segítünk kiválasztani a leginkább megfelelő terméket.
Hívd ügyfélszolgálatunkat: 06 30 326 7693,
Vagy emailben küldd el a kérdésed nekünk: ugyfelszolgalat@bbhshop.hu